تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیرات پاناسونیک
برند پاناسونیک
پاناسونیک (به ژاپنی: パナソニック株式会社) با نام پیشین ماتسوشیتا،شرکت الکترونیکی ژاپنی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در کادوما، اوساکا قرار دارد.
شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۱۸ توسط کونوسوکه ماتسوشیتا تحت نام ماتسوشیتا تأسیس شد و در طول سالهای متمادی فعالیت در صنایع الکترونیک و مخابرات، امروزه در ردیف شرکتهای بزرگ ژاپنی مانند سونی، هیتاچی، شارپ و توشیبا قرار دارد، که بهعنوان غولهای صنایع الکترونیکی جهان شناخته میشوند.
این شرکت در سال ۲۰۱۲ بهعنوان چهارمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته شد.سهام شرکت پاناسونیک در بازارهای بورس توکیو، بورس اوساکا، بورس ناگویا و بورس فیلیپین معامله میشود.
برندهای پاناسونیک
ناسیونال
برند ناسیونال، از برندهای سابق شرکت ماتسوشیتا و پاناسونیک فعلی میباشد، که این شرکت در فاصله سالهای ۱۹۲۵ تا ۲۰۰۸ برای طیف وسیعی از لوازم خانگی الکترونیکی و محصولات الکتریکی، الکترونیکی و صنعتی استفاده مینمود.
تولیدات پاناسونیک با برند ناسیونال، شامل: یخچالهای خانگی، ماکروفر، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، لوازم آشپزخانه، اتو، کولرهای گازی، ایرکاندیشن، تجهیزات تهویه هوا و دوچرخه بود. این برند تا ماه سپتامبر ۲۰۰۸ استفاده میشد. در پی تغییر نام این شرکت در ۱ اکتبر ۲۰۰۸ و تجدید ساختار آن، برند ناسیونال نیز بازنشسته شد و تمامی تولیدات این برند، به پاناسونیک تغییر پیدا کرد.
تکنیکس
شرکت ماتسوشیتا در سال ۱۹۶۵ اسپیکرهایی با برند تکنیکس (به انگلیسی: Technics) را وارد بازار کرد، خط تولید محصولات تکنیکس با کیفیت بسیار بالایی تولید میشدند و عملکرد آن بگونهای بود، که پس از چند سال تبدیل به برندی بینالمللی شد. قطعات و تجهیزات لوازم صوتی تولید شده با برند تکنیکس، محصولاتی چون ضبط صوت، رادیوهای موج کوتاه، گیرندههای صوتی و سیدی پلیرها را در بر میگرفت و این تولیدات به بیش از ۵۰ کشور جهان، عرضه میشد.
از سال ۲۰۰۲، برخی از محصولات این شرکت با نام پاناسونیک روانه بازار شدند. در سپتامبر ۲۰۱۴ پاناسونیک اعلام کرد برند تکنیکس را دوباره احیا میکند.
سانیو
سانیو، شرکت الکترونیکی ژاپنی است که مقر اصلی آن در شهر موریگوچی، اوساکا قرار دارد. این شرکت هماکنون از زیرمجموعههای پاناسونیک بهشمار میآید.
کونوسوکه ماتسوشیتا در راستای تولید لوازم مورد نیاز پس از جنگ جهانی دوم، کمکهای فراوانی به برادر همسرش؛ توشیو ایوئه، بهمنظور راهاندازی شرکت سانیو نمود، ولی این شرکت بعدها به بزرگترین رقیب ماتسوشیتا تبدیل شد.
در ۲۱ دسامبر ۲۰۰۹ شرکت پاناسونیک با خرید ۵۰٫۲٪ از سهام سانیو به ارزش ۴٫۵ میلیون دلار، مدیریت اکثریت سهام این شرکت را در دست گرفت.در ژوئیه ۲۰۱۰ پاناسونیک با خرید سهم باقیمانده این شرکت، سانیو را به تملک خود درآورد.
مشکلات متداول تعمیرات پاناسونیک
بیشترین مشکل متداولی که مشتریان دیجی سرویس در ارتباط با تعمیرات با آن مواجه شده اند عدم داشتن سرما و برودت در این محصول میباشد ، همچنین عوامل دیگر همچون :
- صدای زیاد میدهد
- موتور داغ کرده است
- روشن نمیشود
- موتور کار نمیکند
- صفحه دیجیتالی خراب شده است
- برد الکترونیکی خراب شده است
- سنسور عمل نمیکند
- ....
هزینه تعمیرات پاناسونیک
شما میتونید با دیجی سرویس تماس بگیرید و از قیمت های اتحادیه در مورد خرابی دستگاه خود اطلاع حاصل نمایید.
خدمات پس از فروش پاناسونیک در تهران
نمایندگی خدمات پس از فروش دیجی سرویس بواسطه امتیاز خدمات پس از فروش از کارخانه توانسته با مشتریان تعامل برقرار نموده و به عرضه خواسته های کارخانه و همچنین نیاز های مشتریان همچون :
- نصب و راه اندازی
- گارانتی
- ارائه آموزش های لازم و راهنمایی ها و مشاوره تخصصی حضوری و آنلاین و تلفنی
- ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی
- انتقال ایده ها و انتقاد های مشتریان به کارخانه اصلی
- ارائه برنامه نگهداری و تعمیرات مرتبط با محصولات و…
همچنین مشتریان این کارخانه می توانند در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای خرید و یا راهنمایی در خصوص محصولات در ایران به نمایندگی خدمات پس از فروش دیجی سرویس تهران بصورت 24 ساعته ارتباط برقرار نمایند و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوند .
تعمیر پاناسونیک
تعمیر تخصص میخواهد و برای خدمات نیاز به تعویض قطعات فابریک میباشد ، بنابراین با استفاه ازتعمیرگاه مجاز و نمایندگی تعمیرات از قطعات فابریک و خدمات همیشگی بهره مند شوید
دیجی سرویس یکی از تخصصیترین مراکز تعمیرات پاناسونیک در تهران بزرگ میباشد که سالهاست بهصورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.
دیجی سرویس با ارائه خدمات تخصصی توسط تعمظیرکاران متخصص خود در سطح شهر تهران و کرج توانسته تجربه چندین ساله خود را در تعمیر انواع پاناسونیک با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به روز در این زمینه باشد.
دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات انواع پاناسونیک می باشد .
تعمیرات انواع پاناسونیک در کمترین زمان ممکن در محل شما توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.
ارائه خدمات شبانه روزی در دیجی سرویس
ما با خدمات ویژه ی خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود، تا به محض بروز مشکلات در دستگاه شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.
نحوه ارائه خدمات در دیجی سرویس
پس از تکمیل فرم درخواست تعمیر و شرح مشکلات مربوطه، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و پس از تشخیص ایراد دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع میدهند تا برای بازدید و تعمیر به محل شما مراجعه نمایند.
پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر مطلع خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده میگردد .
دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.
روش های درخواست تعمیر:
اعزام تعمیرکار و ثبت درخواست تعمیر پاناسونیک به محل در تهران و کرج