تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیرات توشیبا
برند توشیبا
توشیبا (به انگلیسی: Toshiba) شرکت خوشهای ژاپنی و چندملیتی (به ژاپنی: 株式会社東芝) است، که در حوزههای تجهیزات ارتباطاتی، قطعات الکترونیکی، سیستمهای برق، زیرساختهای شهری و صنعتی، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، لوازم اداری و دفتری، ابزارهای روشنایی، تجهیزات نورپردازی و نیز ارائه خدمات لجیستیک فعالیت مینماید.
ریشههای تأسیس این شرکت به سال ۱۸۷۵ و راهاندازی شرکت تاناکا سیزو-شا توسط تاناکا هیساشیگ بازمیگردد. فرم کنونی توشیبا در سال ۱۹۳۹ با ادغام شرکتهای تاناکا سیزو-شا و توکیو دنکی (تأسیس: ۱۸۹۰) شکل گرفت. هماکنون توشیبا، پس از شرکتهای اچپی، دل، ایسر و لنوو، در رتبه پنجم از بزرگترین تولیدکنندگان رایانههای شخصی قرار دارد.[۳] این شرکت همچنین پس از شرکتهای اینتل، سامسونگ و تگزاس اینسترومنتس، بهعنوان چهارمین تولیدکننده نیمرساناها در جهان، شناخته میشود.
دفتر مرکزی شرکت توشیبا در شهر توکیو، ژاپن قرار دارد و بخشی از سهام آن در بازارهای بورس توکیو، بورس لندن، بورس ناگویا و بورس اوساکا معامله میشود و جزئی از شاخص نیکی ۲۲۵ و شاخص تاپیکس بشمار میآید.
مشکلات متداول تعمیرات توشیبا
بیشترین مشکل متداولی که مشتریان دیجی سرویس در ارتباط با تعمیرات با آن مواجه شده اند عدم داشتن سرما و برودت در این محصول میباشد ، همچنین عوامل دیگر همچون :
- صدای زیاد میدهد
- موتور داغ کرده است
- روشن نمیشود
- موتور کار نمیکند
- صفحه دیجیتالی خراب شده است
- برد الکترونیکی خراب شده است
- سنسور عمل نمیکند
- ....
هزینه تعمیرات توشیبا
شما میتونید با دیجی سرویس تماس بگیرید و از قیمت های اتحادیه در مورد خرابی دستگاه خود اطلاع حاصل نمایید.
خدمات پس از فروش توشیبا در تهران
نمایندگی خدمات پس از فروش دیجی سرویس بواسطه امتیاز خدمات پس از فروش از کارخانه توانسته با مشتریان تعامل برقرار نموده و به عرضه خواسته های کارخانه و همچنین نیاز های مشتریان همچون :
- نصب و راه اندازی
- گارانتی
- ارائه آموزش های لازم و راهنمایی ها و مشاوره تخصصی حضوری و آنلاین و تلفنی
- ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی
- انتقال ایده ها و انتقاد های مشتریان به کارخانه اصلی
- ارائه برنامه نگهداری و تعمیرات مرتبط با محصولات و…
همچنین مشتریان این کارخانه می توانند در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای خرید و یا راهنمایی در خصوص محصولات در ایران به نمایندگی خدمات پس از فروش دیجی سرویس تهران بصورت 24 ساعته ارتباط برقرار نمایند و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوند .
تعمیر توشیبا
تعمیر تخصص میخواهد و برای خدمات نیاز به تعویض قطعات فابریک میباشد ، بنابراین با استفاه ازتعمیرگاه مجاز و نمایندگی تعمیرات از قطعات فابریک و خدمات همیشگی بهره مند شوید.
دیجی سرویس یکی از تخصصیترین مراکز تعمیرات توشیبا در تهران بزرگ میباشد که سالهاست بهصورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.
دیجی سرویس با ارائه خدمات تخصصی توسط تعمیرکاران متخصص خود در سطح شهر تهران و کرج توانسته تجربه چندین ساله خود را در تعمیر انواع توشیبا با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به روز در این زمینه باشد.
دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات انواع توشیبا می باشد .
تعمیرات انواع توشیبا در کمترین زمان ممکن در محل شما توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.
ارائه خدمات شبانه روزی در دیجی سرویس
ما با خدمات ویژه ی خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود، تا به محض بروز مشکلات در دستگاه شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.
نحوه ارائه خدمات در دیجی سرویس
پس از تکمیل فرم درخواست تعمیر و شرح مشکلات مربوطه، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و پس از تشخیص ایراد دستگاه به متخصص مربوطه ارجاع میدهند تا برای بازدید و تعمیر به محل شما مراجعه نمایند.
پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر مطلع خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده میگردد .
دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.
روش های درخواست تعمیر:
اعزام تعمیرکار و ثبت درخواست تعمیر توشیبا به محل در تهران و کرج