تعمیرگاه مرکزی و نمایندگی مجاز تعمیرات پارس
تاریخچه پارس
عملیات ساخت و تأسیس شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس در سال ۱۳۵۴ آغاز شد و پس از گذشت پنج سال عملیات عمرانی، در سال ۱۳۵۹ خط تولید این شرکت به بهره برداری رسید. تولیدات این شرکت از ابتدا مبتنی بر کیفیت محصول و جذب رضایت مشتری بود؛ این شرکت تولیدی در سالهای اولیه ۲ نوع محصول یخچال و فریزر ۱۲ فوت تولید میکرد و در سال ۱۳۸۱ ضمن شناسایی نیازهای تازه مشتریان در جهت بهبود مستمر محصولات خود در ساختار کیفی و ظاهری محصولات تغییراتی ایجاد کرد. همه این دستاوردها در حالی به وقوع پیوست که این شرکت تولید لوازم خانگی در سالهای آغازین انقلاب با کمبودهای فراوانی از نظر نیروی انسانی زبده و حرفهای مواجه بود اما مهندسان جوان و متعهد ایرانی فارغ از محدودیتهای ناشی از ۸ سال دفاع مقدس در دستیابی به اهداف خود بسیار موفق ظاهر شدند. شاید همین کمبودها در زمینه وجود نیروهای متخصص و متعهد باعث شد این مجموعه در کنار عملیات خطیر تولید به فکر آموزش و تربیت نیروی متعهد و متخصص بیافتد و مرکز آموزش علمی و کاربردی لوازم خانگی پارس را در سال ۱۳۸۸ تأسیس کند. بدین ترتیب نام پر آوازه لوازم خانگی پارس در زمره یکی از پیشروترین شرکتهای تولیدی ایران از نظر توجه به سرمایه انسانی به عنوان برترین و گرانبهاترین سرمایه های یک شرکت تولیدی ثبت شد. مدیران این مجموعه صنعتی با دید و نگاهی عمیق ضمن توجه به نیازها، مشکلات و مسائل مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داخلی، برای عقب نماندن از قافله صنعت جهانی لوازم خانگی با راه اندازی واحدهای آزمایشگاهی و تحقیقاتی پیشرفته ضمن دست یابی به دانش این صنعت به تولید محصولی با کیفیت جهانی پرداختند. آنان ضمن بر طرف کردن نیازها و انتظارات رشد یافته مشتریان داخلی، به آنسوی مرزهای ایران نظر داشته به دنبال دستیابی به بازارهای صادراتی منطقه و پس از آن بازارهای فرا منطقهای و در نهایت صادرات محصولات با کیفیت این شرکت به سراسر جهان هستند. البته تحقق این هدف بزرگ اراده و عزمی سترگ را میطلبد که در بین نیروی انسانی، کارکنان و مدیران این شرکت به وضوح دیده میشود. در جهت تحقق همین اهداف بود که بزرگترین شرکت سازنده لوازم خانگی در خاورمیانه حرکت توانمندانه خود را برای تنوع بخشیدن به محصولات با ایجاد خط تولید ماشین لباس شویی تمام اتوماتیک، یخچال، فریزر و کولر آغاز کرد و افزایش تولید به میزان ۲۱۲ درصد را تجربه کرد و در جهت تسخیر بازارهای داخلی نیز رکورد جالب توجهاي در تولیدات صنعتی کشور را به ثبت رساند. امروز نیز پس از فتح بازارهای داخلی نگاه جمعی مدیریت و کارکنان این شرکت به بازارهای صادراتی در منطقه و فراتر از آن است تا با تحقق این آرمان بزرگ برند پرافتخار پارس که یکی از برترین برندهای کشور محسوب شده و بزرگترین تولیدکننده منطقه خاورمیانه به حساب میآید، بتواند گستره درخشش و تلألؤ خود را در آسمان صنعت لوازم خانگی جهان به نمایش بگذارد.
البته شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس تحقق این اهداف را در سایه توجه به نیازهای تازه مصرف کنندگان، کار و فعالیتی فراوان در راستای تولید با کیفیتی ماندگار و مثال زدنی، فروش و خدمات پس از فروش با تشکیل شبکهای از نمایندگیهای مجاز در سراسر کشور، R&D تحقیق و توسعه در زمینههای گوناگون مبتنی بر بومی سازی دانش و شناسایی نیازهای روزافزون و متنوع مشتریان، رشد شاخصهای سودآوری از طریق سرمایهگذاری و مشارکت تولید با اشخاص حقیقی و حقوقی در راستای اهداف صنعتی، تولیدی و صادراتی و مدیریت برند دنبال میکند.
مشکلات متداول تعمیرات پارس
بیشترین مشکل متداولی که مشتریان دیجی سرویس در ارتباط با تعمیرات با آن مواجه شده اند عدم داشتن سرما و برودت در این محصول میباشد ، همچنین عوامل دیگر همچون :
- صدای زیاد میدهد
- موتور داغ کرده است
- روشن نمیشود
- موتور کار نمیکند
- صفحه دیجیتالی خراب شده است
- برد الکترونیکی خراب شده است
- سنسور عمل نمیکند
- ....
هزینه تعمیرات پارس
شما میتونید با دیجی سرویس تماس بگیرید و از قیمت های اتحادیه در مورد خرابی دستگاه خود اطلاع حاصل نمایید.
خدمات پس از فروش پارس در تهران
نمایندگی خدمات پس از فروش دیجی سرویس بواسطه امتیاز خدمات پس از فروش از کارخانه توانسته با مشتریان تعامل برقرار نموده و به عرضه خواسته های کارخانه و همچنین نیاز های مشتریان همچون :
- نصب و راه اندازی
- گارانتی
- ارائه آموزش های لازم و راهنمایی ها و مشاوره تخصصی حضوری و آنلاین و تلفنی
- ارائه خدمات تعمیرات با گارانتی
- انتقال ایده ها و انتقاد های مشتریان به کارخانه اصلی
- ارائه برنامه نگهداری و تعمیرات مرتبط با محصولات و…
همچنین مشتریان این کارخانه می توانند در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای خرید و یا راهنمایی در خصوص محصولات در ایران به نمایندگی خدمات پس از فروش دیجی سرویس تهران بصورت 24 ساعته ارتباط برقرار نمایند و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوند .
تعمیر پارس
تعمیر تخصص میخواهد و برای خدمات نیاز به تعویض قطعات فابریک میباشد ، بنابراین با استفاه ازتعمیرگاه مجاز و نمایندگی تعمیرات از قطعات فابریک و خدمات همیشگی بهره مند شوید.
دیجی سرویس یکی از تخصصیترین مراکز تعمیرات پارس در تهران بزرگ میباشد که سالهاست بهصورت کاملاً تخصصی و علمی در این زمینه فعالیت دارد.
دیجی سرویس با ارائه خدمات تخصصی توسط تعمیرکاران متخصص خود در سطح شهر تهران و کرج توانسته تجربه چندین ساله خود را در تعمیر انواع پارس با علم روز دنیا گره بزند و یکی از مراکز تعمیر به روز در این زمینه باشد.
دیجی سرویس دارای نمایندگی مجاز تعمیرات انواع پارس می باشد .
تعمیرات انواع پارس در کمترین زمان ممکن در محل شما توسط تعمیرکاران متخصص دیجی سرویس انجام می شود. از این رو هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما و یا انتقال و جابه جایی دستگاه معیوب وجود ندارد.
ارائه خدمات شبانه روزی در دیجی سرویس
ما با خدمات ویژه ی خود به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود، تا به محض بروز مشکلات در دستگاه شما علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری نماییم.
نحوه ارائه خدمات در دیجی سرویس
پس از تکمیل فرم درخواست تعمیر و شرح مشکلات مربوطه، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند و پس از تشخیص ایراد دستگاه به متخصص مربوطه پارساع میدهند تا برای بازدید و تعمیر به محل شما مراجعه نمایند.
پس از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات معیوب، علت خرابی، حدود هزینه و حدود زمان تعمیر مطلع خواهند کرد که با توجه به صلاحدید شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده میگردد .
دستگاه های تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت 6 ماه شامل گارانتی می باشد.
روش های درخواست تعمیر: